За един политически кандидат, добрият онлайн имидж е по-важен от всякога, за да се гласува за него. Затова възниква необходимостта от онлайн кампании и нашето мото е да предоставим онлайн кампания в точното време, на точното място и за точните хора, за да могат да запазят и генерират максимален брой гласове.

Цел на онлайн кампанията:

Целта е да се достигне максимален брой гласове в съответния избирателен район и да се придобие представа как стоят нещата в световен мащаб

Идеалният имиджглавната цел е да се изгради правилния имиджа, дори като се премахне негативното онлайн съдържание.

Достигане до маситеВсеки политик би искал по време на изборите да достигне, колкото се може повече до масите, за да спечели максимален брой гласове, и ние се стремим да достигнем масите в съответните ви избирателни райони. Избирателният район се състои от население, което е смесица от интернет потребители и такива, които не използват интернет. Така че нашата цел е чрез нашите услуги да се достигнат 95% от интернет потребителите и 30% от потребителите, които не използват интернет.

Повлияване на мнение с нашите услуги ние имаме за цел да повлияем на мнението на избирателите, на местно ниво, на държавно ниво, както и глобално. Ние работим постоянно за изграждане на вашия онлайн имидж, който да е положителен и въздействащ.

Генериране на гласовес онлайн проучвания за общественото мнение, ние можем да проверим какво е покритието и ефекта на нашата онлайн кампания, и ако е необходимо ние може да променим онлайн представянето според настоящите нужди. По този начин ние можем да генерираме повече гласове и интерес в избирателите.

Нашите професионални услуги

1) Премахване на негативни и клеветнически линкове, онлайн и възстановяване на имиджа.
2) Изграждане на защита на имиджа, така че никой да не може да му навреди отново.
3) Брандинг на онлайн репутацията.
4
) Управление на онлайн репутацията.
5) Мониторинг на онлайн репутацията.

Обсег на работата

1. Да разпространява вирусно в интернет новини и факти за предстоящите избори и информация за партията, и манифести, както и включване на максимално повече аудитория в дискусиите, които сме започнали, така че да създадем масов ефект.

2. Ние непрестанно ще следим мненията, коментарите и линковете. Всяка седмица ще се подготвя доклад, който ще се предоставя на партията, за да дадат своите препоръки и да вземат решения

3. Рекламиране и брандинг на Facebook страницата.
Повишаване на броя на харесванията.
Управление на кампании, насочени към определена група от населението (според предпочитанията на партията).
Фен страница на общността, касаеща тази таргетирана група.
Маркетинг на фен страниците на популярни групи и профили в социалните мрежи.
Включване на коментари, линкове, видео материали, статии и съдържание ежеседмично.

4. Индивидуален дизайн на Twitter профила.
Повишаване на броя последователи.
Започване на нови разговори и туитове.
Туитване с последните новини за изборната кампания и политическата партия.

5. Google ефект на пясъчната кутия, свежо съдържание, дублиране на съдържание и скорост на линковете.

6. Факторите за ключовите думи включват гъстота на ключовите думи, приложимост, синоними и позиция.

7. Управление на блога на партията/кандидатите.

8. Мнения в блогове и форуми.

9. Видео материали, (Youtube, Revver, VodPod, MetaCafe, Viddler, Blip.tv).

10. Wikis, (Wetpaint, MediaWiki, PbWiki).

11. Mикро блогинг, (Twitter, Plurk).

12. Социални мрежи, (Linkedin, Facebook Profiles, Facebook Pages, Ning).

13. Събития, (Facebook Events, EventBright, Upcoming.org, Meetup.com) .

14. Въпроси и отговори в общности (Yahoo! Answers, WikiAnswers, Linkedin, Amazon’s, Askville, Google Answers, Yedda)

15. Разработване на уеб сайт.

16. Маркетинг на търсачкитеза генериране на повече трафик
Включва
Прегърнете социалните медии;
Повтаряйте;
Бъдете местен;
Внимавайте какви са вашите стъпки / Анализиране;
Персонализиране;
Симпатизирайте на вашите потребители;
Показвайте загриженост към хората;
Бъдете лидер;

17. Имейл маркетинг.

18. Управление на уеб сайта/ ъпргейд на стар уеб сайтза привличане на гласуващи.

Включва:
·Атрактивно съдържание.
·Разработване на вашия акаунт зад кулисите.
·Поддържане на връзка чрез непрестанни съобщения.

19. Директна конкуренция:
Определяне на точките, където конкуренцията се проваля (в стратегията за съдържанието, в маркетинга за социалните мрежи, в търсенето на точните ключови думи, в ползваемостта им и т.н.).
Съветване и бързо изпълнение на решенията.
Довеждане до знанието на таргетираните групи, защо вие сте по-добри от конкуренцията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *