1. BBBOnline.org The Better Business Bureau (Най-доброто бизнес бюро) все още се счита за един от най-силните застъпници на потребителите. Да постнеш оплаквания чрез тях вече става лесно. Когато влезнете в тяхната страница за оплаквания, ще откриете, че те също така имат отделни области за оплаквания. Те имат цял един отдел, посветен специално на автомобилите. Освен това, те имат и отдели за оплаквания, свързани с организации с идеална цел и благотворителни организации, за кражба на самоличност и оплаквания, които се отнасят до рекламите насочени към децата. Ако наистина сте сериозни, че искате да се направи нещо за даден проблем, това определено е добро място да започнете.

  2. Complaints.com Този сайт излезе първи в списъка ми за търсене, тъй като самия сайт рекламира това в една от точките си за продажба. Той предоставя самите основи на това, което може да очаквате от един сайт за оплаквания на потребителите. Вие може да публикувате своите оплаквания и да четете постовете на други потребители. Точността на това, което е публикувано в сайта, изцяло зависи от самите публикуващи.

  3. Ripoffreport.com Този сайт наистина е проектиран за нещо повече, освен за отчитане на лошото обслужване. Както е отразено в името на сайта, фокусът пада върху лошите продукти, неизпълнени обещания и неприятната реалност на съществуващите измами. Сайтът също така твърди, че адвокати често посещават сайта, за да потвърдят претенциите на своите клиенти, които са свързани с подадени искове, касаещи потребители.

  4. Thesqueakywheel.com Подзаглавието на сайта е: We Get Refunds (Ние получаваме обратно пари). Този сайт е много повече от място, където да публикувате своите забележки и оплаквания. Той е една-две стъпки по-напред от това. Вашето оплакване всъщност става отделна уеб страница, която е самостоятелна. И всеки път, когато вашия сайт за оплаквания бъде посетен, това води до изпращане на имейл до компанията, от която сте се оплакали. Всеки имейл, който тя получава й дава броя на хората, които са кликнали върху вашия сайт за оплаквания. Тези “пискащи” имейли дават резултатите за хората, които са публикували.

  5. Consumeraffairs.com Ако търсите информация за продукти и услуги, това е един чудесен сайт, който да посетите с такава цел. Той има опцията за подаване на оплаквания, но също така има и тонове информация от потребител, която е на разположение, стига само малко да потърпите. На разположение са списъци с последните проверки за безопасност, статии с потребителски новини, съобщения за измами, които се правят чрез телефона, както и широк обсег от информация. Вие също така може да търсите информация и по категории: здрави, застраховки, електроника и други. Страхотен източник за всички потребители.

  6. Ftccomplaintassistant.gov Това е официалният сайт на Федералната комисия по търговията. Важно е да се разбере функцията на полето за оплаквания в този сайт, в сравнение с много други сайтове за оплаквания. ФКТ няма да прави опит да ви помогне за разрешаване на проблема. Полето с оплаквания в този сайт просто се прехвърля към проследяващата се база данни. Тази база данни може да бъде посетена от правоприлагащите органи, с цел разследване и завеждане на дело.

  7. Planetfeedback.com Името на този сайт посочва и основните разлики, които ще намерите тук. Вместо само да се предоставя негативна обратна връзка, този сайт предоставя възможност на потребителите да оставят както отрицателно, така и положително мнение. Също така вие може да оставите и “предложения” за подобрения или промени. Сайтът предлага още оценяване на много различни компоненти, което е доста по-подробно от това, което вие вероятно очаквате. Оценяването им включва неща като например чистота и време за чакане. Има възможност в този сайт да бъдете активно въвлечени заедно с други членове да работите заедно към промяна на нещата.

  8. Complaintsboard.com Този сайт предоставя колекция от информационни линкове за потребители, както и възможност да се публикуват и търсят оплаквания. Той има линкове към скорошни изтегляния, потребителски групи, както и съответни онлайн новинарски истории

  9. Pissedcomsumer.com Очевидно този уеб сайт е фокусиран върху предоставянето на място, където потребителите да излеят своите чувства. Ако търсите малко забавление, от типа реалити, може да намерите това, което търсите, отваряйки тази страница и просто прочитайки последните отзиви от недоволни потребители. Той все още остава добър източник на информация от опита в реалния живот, а също така предоставя съвети и оценки. Освен всичко това, сайтът насърчава фирмите да се присъединят към него (срещу определена сума), за да дават отговори или опровержения на оплакванията, публикувани в сайта.

  10. Measuredup.com Този сайт е уникален със своята стратегия и резултати. И фирмите, и потребителите могат безплатно да се присъединяват към сайта. Когато потребител регистрира оплакване срещу фирма, която е член на сайта, на тази компания се изпраща оплакването, за да го разреши. Този сайт включва препоръки от потребители, чиито предходен негативен опит е бил коригиран, след като са подали оплаквания чрез уеб сайта.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *