Дори докато четете това, хората говорят за вас и вашата компания. А вие дори няма как да знаете! Блоговете и социалните мрежи са променили драстично вида и начина, по който хората общуват. Тази промяна е започнала, когато интернет потребителите любители откриват този прекрасен начин да разкриват онлайн своите мнения и да получат обратна информация от всеки и от всякъде. Това разпалва един нов вид взаимодействие между блога и читателя. С последвалото появяване на twitter и friend feed, онлайн интерфейса напредна към следващо ниво. Вие не се нуждаете от блог, за да участвате в разговора, още повече, дори нямате нужда и от компютър. Грабвайте едно мобилно устройство и играта започва!

С толкова много неща, случващи се онлайн, е много важно да следите какво казват хората за вас, както да следите и темите, които ви интересуват. Дали вашето име или нещо, което се асоциира с вашето име се споменава по съмнителен начин? Дори корпоративния свят започна да приема насериозно онлайн репутацията на хората, кандидатстващи за работа. Мениджърите на много компании, които се занимават с наемането на персонал, сега провеждат търсене за името на съответния кандидат в Google/Facebook/LinkedIn, преди да го наемат. За съжаление, негативните коментари имат неприятния навик да се класират по-високо в резултатите и да се разпространяват по-бързо от всички добри неща, които хората говорят за вас и вашия бизнес. Само да разстроите някой клиент и мненията за вас в онлайн пространството се разпространяват по-бързо, отколкото може да напишете “ Марката Х наистина не струва”.

Нашата услуга за управление на онлайн репутацията наблюдава всички виртуални разговори и помага за намаляване на влиянието и видимостта на негативните резултати при търсене като създава и рекламира положителните коментари за вашия бизнес. Ние използваме наш собствен софтуер, разработен в компанията, който търси във всички блогове за коментари, статии, постове и туитове и ги обобщава в една лесна за преглеждане конзола. След това ние използваме нашият инструмент за фактора влияние, чрез който бързо се определят кои коментари имат стойност и какви са въпросите, които има нужда да бъдат разгледани.

Разбира се, това също така ви дава възможност да превърнете човек, който ви клевети, във ваш фен.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *