Управлението на онлайн репутация на знаменитости като услуга се отнася до медийно управление на репутацията на известни личности като актьори, спортисти, музиканти, политици и всеки, който се е спечелил име в която и да е сфера на живот. Брандинг на знаменитости е световно явления и то е с първостепенно значение в развиващи се страни като Индия, където масите отреждат на знаменитостите статус на богове. Днес, социалните медийни платформи и търсачки са улеснили по-бързия поток на информация и мнения, и е важно, че като знаменитост, вашата репутация не бива да бъде разрушена. Рекламирането ви в интернет и управлението на вашата репутация е работа на пълен работен ден и понякога изисква услугите на повече от един експерт. В дългосрочен план, вие ще осъзнаете, че има още много какво да спечелите от един екип от експерти, който не само има опит, но и се справя с тези ситуации ден и нощ, непрестанно.

Това, което ние предлагаме:
1.Способност за премахване на линкове с негативно съдържание и клевети в онлайн пространството и възстановяване на имиджа.
2.Ориентиране на целите: Целта е да се достигнат максимален брой хора във вашия район, както и да се придобие признание в световен мащаб.
3.Комбинация от технология и PR.
4.Част от голяма организация.
5. Изграждане на Firewall за имиджа, така че никой да не може да навреди за в бъдеще.

Обхват
1.Разработване на уеб сайт
2.Реклама и брандинг във Facebook.
3.Персонален дизайн на Twitter профил.
4.Управление на блог чрез публикуване на качествено съдържание.
5.Ключови фрази, включващи гъстота на ключовите думи, приложимост, синоними и позиция.
6.Непрестанен мониторинг (наблюдение) на коментари, мнения и линкове.
7.Разпространение на новини и факти за предстоящи събития и на най-новата информация в интернет чрез вирусен маркетинг.
8.Сайтове на социални мрежи (facebook профили, linkedin, facebook страници, Ning, Flicker).
9.Управление на уеб сайт
10.Даване на гласове.
11.Управление на google, yahoo, bing и др

Измерим PR

  • SEO(SEARCH ENGINE OPTIMIZATION) – Оптимизация на търсачки
  • SEM (SEARCH ENGINE MARKETING) – Маркетинг на търсачки
  • SMM(SOCIAL MEDIA MARKETING) – Маркетинг на социални медии

Най-добри практики

  • Кризисен мениджмънт: Планът за кризисен мениджмънт е необходим, защото новините и информацията сега пътуват по-бързо от всякога. Необходим е, за да можете да отговорите възможно най-бързо на въпросите и твърденията отнасящи се до задаващата се криза.
  • Бранд мениджмънт: Бранд мениджмънт означава асоцииране на положителни ценности с дадена марка – каквито са доверието, честността, качеството и т.н.
  • Промоции на медии и събития
  • Кампании: привличане на масите.
  • Реклама
  • Разработване на съдържание: Ние разработваме стратегическо съдържание чрез използване на инструменти, които включват разработване на блог съдържание, бюлетини с новини, авторски статии, op-eds (независими новинарски авторски статии – онлайн и традиционни), e-zines, Twitter и Facebook съдържание, уебинари, онлайн слайдшоу, документи и видео материали, като това са само част от нещата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *