Маркетингов арсенал – създаване и поддръжка, превантивни действия при управление на онлайн репутация

Всеки ден биват измислени безброй много идеи за нови продукти и услуги – но те така и никога не се реализират както трябва, защото не се въвеждат правилно на пазара. Когато една компания пуска на пазара нов продукти или услуга, много от тези пускания преживяват спад в стойността и възвръщането на инвестициите. С нарастването на бизнеса, възниква и въпросът с въвеждането на нови продукти/ услуги. Пускането на пазара на нови продукти/ услуги означава поемане на рискове и управление на промяната. Разрастването и промяната трябва да бъдат управлявани по едно и също време, както и текущите бизнес операции. Ние доставяме само след задълбочено проучване на марката и пазара. За да бъде едно ново представяне успешно, ние първо трябва да направим сериозно проучване на:

  • Проучване на вашите конкуренти
  • Таргетиране на идеалния клиент
  • Създаване на предложение за уникална стойност
  • Определяне на маркетинговата стратегия и тактика
  • Тестване на вашата концепция и маркетингов подход
  • Разгръщане на кампанията ви

Cъздаване на рекламни кампании

  • Стартиране на онлайн реклама, използвайки Google Adwords и други.
  • Започване на PPC Advertising or Pay Per Click ad campaigns (рекламни кампании ПЗК – плащане за кликване) за вашия уеб сайт.
  • Добавяне на анкети към вашия уеб сайт или блог.
  • Стартиране на онлайн форум/ информационен бюлетин.

Нюз рилийз (съобщение за медиите): Това е наистина много мощен метод за насочване на търсещите в Google към вашия уеб сайт. Изпращат се нюз рилийз съобщения, които са пълни със съдържание, което ще се хареса на читателите (и на редакторите) на онлайн списания, журнали и блогове. Те включват както линк към вашия уеб сайт, така и ключови думи, които потенциалните клиенти най-вероятно ще използват в своите търсения в Google. (PR Web, PR Newswire, Pitchengine)

E-мейл маркетинг: Това е особено полезно, когато имате стотици или хиляди клиенти в целевия пазар. Има доста силна конкуренция бореща се за внимание, затова обмислете да потърсите помощ тук от специалист. Това определено е една наука.

Онлайн презентация: Предоставянето на слайдшоу и видео съдържание чрез вашия уеб сайт е чудесен начин за привличане на внимание и убеждаване на клиентите, че вашето решение е просто чудесно. Ако е направено добре, това също така е и един от най-мощните начини да изградите доверие във вас. Споделяне на документи, (Slide Share, Scribd, Google Docs)

Уебинар: Това е един чудесен начин да се свържете с трудно достъпните клиенти, особено професионалисти и бизнесмени.

Писане и блогове

  • Управление на корпоративен блог, (Blogger, WordPress, Movable Type, Typepad)
  • Социални отметки, (StumbleUpon, DIIGO, Delicious)
  • Социални новини, (Digg, Mixx, Reddit, NowPublic) 

Креативно ъплоудване

  • Качване (ъплоудване) на ваши снимки в уеб сайтове като Flickr, Bubbleshare, Fotolog и други.
  • Тагване (отбелязване) на ваши снимки в Flickr.

Промотиране чрез събития (Facebook Events, EventBright, Upcoming.org, Meetup.com)
Livecasting (лайфкастинг) (Ustream.tv, Justin.tv, Stickam)
Community Q&A, (въпроси и отговори в социални мрежи) (Yahoo! Answers, WikiAnswers, LinkedIn, Amazon’s, Askville, Google Answers, Yedda)

Маркетинг на социални медии: Това все още се утвърждава като ефективен фактор, но вече доказва колко е полезен, когато местните бизнеси отделят време да изградят дълготрайни и стойностни разговори с клиентите.

Facebook

  • Създаване на Facebook страница.
  • Увеличаване на мрежата на Facebook страницата чрез увеличаване на броя хора, които са свързани с нея и говорят за тази страница.
  • Фенове: Увеличаване на феновете за подкрепа
  • Събития: Ние ще актуализираме календара със събития, който е във Facebook.
  • Анкети/Конкурси: ние ще провеждаме нови конкурси или анкети, които включват обществения интерес и мнения.
  • Споделяне: Качване на снимки, видео клипове и други медийни материали на страницата.
  • Сътрудничество: Интегриране с други сайтове, за промотиране на вашата марка.
  • Реклами: Създаване на реклами, за промотиране на конкурс или някакво друго събитие.

Twitter

  • Създаване на ваш профил в Twitter.
  • Публикуване на специални оферти и отстъпки.
  • Публикуване на снимки и видео материали.
  • Разговори за специалните събития.

Създаване на канал в YouTube

  • Създаване на видео материали и разпространението им онлайн.
  • Качване на видео материали в YouTube.
  • Популярни видео сайтове, освен YouTube, които може да използвате, за да рекламирате на пазара вашия уеб сайт, включват Metacafe, MySpace, Digg Videos, blip.tv, AOL Video, Google Video, GoFish, Vimeo, Yahoo Video и още много други.

Оптимизация на търсачките се използва най-често като всеобхващаща фраза, която да опише всички видове интернет маркетинг. Тя включва нещата, които могат да се направят, за да повлияят на систематизираните, не платени резултати в търсачките и включва:

  • Гарантиране за това, че вашите ключови думи са най-подходящите за съдържанието на вашия уеб сайт и са изследвани да се определи конкуренцията и обема на търсене.
  • Адаптиране на вашия уеб код, за да се уверите, че роботите на търсачките могат лесно да прочетат подходящата информация.
  • Използване на мета данни, които да кажат на търсачките каква информация съдържа вашия сайт.
  • Събмитване на картите на вашия уеб сайт към търсачките, така че те да знаят къде да намерят информацията, съдържаща се във вашия сайт

  • Добавяне на ново и свежо съдържание във вашия сайт на регулярна основа, така че търсачките да могат да намерят новата информация всеки път, когато те търсят. Търсачките награждават свежото съдържание като посетителите са по-склонни да се върнат в един сайт, който постоянно добавя нова и актуална информация.
  • И разбира се, линкове към вашия сайт от други сайтове. Тези линкове са особено ценни, когато са естествена част от информацията в другия сайт. Линковете от сайтове, които съществуват само за да съдържат в себе си линкове към други сайтове, се наричат линк ферми – те трябва да се ценят и могат наистина да навредят на вашето класиране в търсачките.

С всички социални медийни инструменти, които са на разположение днес, компаниите наистина изпускат, ако не оценят възможностите за изпълнение на социална/ онлайн стратегия, която да допълва техните традиционни маркетинг и ПР програми за пускане на пазара на нов продукт. Загуба на време е да се дебатира дали телевизионните или Facebook доставчици са по-добри!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *